loading...

Kishreportage

دبی سلا- اقامت در دبی

بازدید : 54
دوشنبه 27 فروردين 1403 زمان : 3:46

بررسی بهترین هتل های دبی

یکی از بهترین مقاصد تفریحی که میتوانید برای سفر بعدیتان انتخاب کنید قطعا شهر دبی امارت بوده که قصد داریم تا در این مقاله از دبی سلام به بررسی بهترین هتل های دبی برای اقامت در دبی بپردازیم پس برای آشنایی با بهترین هتل های دبی پیشنهاد میکنیم تا انتها این مقاله همراه ما بمانید.

سفر به دبی درست است که ارزان نیست و هزینه های اقامت در آن بالا است اما با این حال طرفداران بسیاری از سرتاسر دنیا و علل خصوص در بین مسافران ایرانی دارد.
جالب است تا بدانید ک در سال 2023 در حدود 300 هزار مسافر ایرانی به قصد تفریح و تجارت به دبی سفر کرده‌اند!
در این مقاله از دبی سلام ما قصد داریم تا شما را با بهترین هتل های دبی برای ایرانیان آشنا کرده و به معرفی هر یک از آنها بپردازیم.

هتل دبی جهت اقامت

به جهت انتخاب هتل مناسب نیز میبایست با ویژگی های هتل ها آشنا بشوید و سپس به انتخاب بهترین مورد متناسب با بودجه و شرایط خود بپردازید؛ از این رو بهتر است تا انتها این مقاله همراه مجله آنلاین گردشگری دبی سلام بمانید.

یکی از مهمترین نکات برای داشتن سفری به یادماندنی و دلچسب انتخاب اقامتگاهی است که قصد اقامت در آن را داریم و میبایست تا قبل از سفر به این موضوع پرداخته شود. انتخاب یک اقامتگاه و هتل مناسب در هزینه های سفر، راحتی و آسایش شما دخیل بوده و تاثیر بالای بر کیفیت سفر شما خواهند داشت. به همین علت نیز بهتر است تا از قبل به انتخاب اقامتگاه و هتل خود بپردازید.
بهترین هتل های سه ستاره دبی برای ایرانیان

همانگونه که میدانید هتل ها در تمام دنیا بر اساس امکانات و خدماتشان در گروه های مختلفی قرار میگیرند، در این مقاله قصد داریم تا نخست شما را با بهترین هتل های سه ستاره دبی آشنا کنیم.

هتل 3 ستاره ایبیس البرشا دبی

ر گرفته است. موقعیت مکانی این هتل به نحوی بوده که دسترسی بسیار خوبی را به تمام جاذبه های اصلی شهر، جاده شیخ زاید و همچنین دسترسی مناسبی را به ایستگاه مترو به مسافران خود میدهد که در صورت تمایل میتوانند با استفاده از مترو خود را به هر نقطه از شهر که خواستند برسانند.
از دیگر امکانات هتل ایبیس البرشا دبی رستوران بین المللی، باشگاه های ورزشی مجهز، استخر و سونا، پیست اسکی و اتاق های بازی دستگاهی و کامپیوتری میباشد.از امکانات این هتل میتوان به WI-FI رایگان آن در طول مدت اقامت اشاره کرد؛ همچنین میتوانید با استفاده از تورهای موجود به گردش در اطراف ابوظبی مشغول شوید یا در سافاری صحرا شرکت کنید. همچنین میتوانید از خدمات حمل و نقل فرودگاهی، خدمات رفت و برگشت و پارکینگ سرپوشیده ارائه شده توسط این هتل نیز استفاده کنید.

هتل و آپارتمان های تو سیزن 4 ستاره دبی

هتل 4 ستاره تو سیزن دبی یکی از بهترین هتل های دبی بوده که مناسب برای مسافرت های کاری و خانوادگی بوده که خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته و دارای مناظر زیبا و نفس گیر از جاذبه های دیدنی و مناظر شگفت انگیز دبی است.
از امکانات این هتل می توانید به آب گرم برنده جایزه، باشگاه کودکان، باشگاه بدنسازی پیشرفته، استخر شنا روباز با نمای برالعرب، رستوران های مجلل و زیبا اشاره کرد.
این هتل مجموعا دارای 1010 واحد اقامتی در دو نوع سوئیت و آپارتمان بوده که سوئیت های آن مناسب اقامت های کوتاه مدت و آپارتمان های آن مناسب افرادی است قصد اقامت طولانی مدت را در دبی دارند.
آدرس: Sheikh Zayed Rd, Dubai United Arab Emirates
معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل و آپارتمان های تو سیزن 4 ستاره دبی

هتل 4 ستاره رادیسون ریزورت راس آل خیمه مرجان آیلند(Radisson Resort Ras Al Khaimah, Marjan Island)

اگر به دنبال اقامت در نزدیکی ساحل دریا هستید و به دنبال بهترین هتل ساحلی در دبی هستید، هتل رادیسون ریزورت راس آل خیمه مرجان آیلند که در 80 متری ساحل سانتورینی قرار گرفته است انتخابی مناسب برای شما خواهد بود، از امکانات این هتل میتوان به پارکینگ خصوصی رایگان که میتوانید در صورت اجاره خودرو در دبی، ماشین خود را در آن قرار دهید، باشگاه کودکان، سرویس غذا و نوشیدنی، رستوران، خدمات سرگرمی و تفریحی شبانه و چشمه آب گرم جوان کننده اشاره کرد.
از آنجایی که این هتل در نزدیکی ساحل است میتوانید از گشت و گذار در ساحل و دیدن مناظر زیبای آبی اطرافتان و تفریحات دریایی استفاده کرده و لذت ببرید.
آدرس: Ug 05e, AC01 Al Hamra Industrial Zone-FZ, 103945 United Arab Emirates
شماره تماس: ۸۱۰۹۷۱۷۲۰۴۹۰۰۰

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 5 ستاره موونپیک رزورت آل مرجان آیلند دبی

هتل 4 ستاره ان‌اچ کالکشن د پالم

تنها با کمی پیاده روی میتوانید از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنید و یا با 9 دقیقه پیاده رو یبه ایستگاه پارک التحاد رفته و با صرف 7 دقیقه میتوانید خود را به ایستگاه مرکز خرید نخیل دبی برسانید.
همچنین که میتوانید هنگام غروب آفتاب این منظره زیبا را در استخر رو به غروب هتل که مجهز به یک بار زیبا است تماشا کنید.از زیباترین هتل های پالم دبی هتل 4 ستاره ان‌اچ کالکشن د پالم بوده که اولین هتل از مجموعه ان‌اچ دبی در پالم وست بیج دبی است که انتخابی مناسب برای کسانی است که به دنبال اقامت در هتل ساحلی در دبی هستید؛ از امکانات این هتل میتوان به دارا بودن 2 کافی شاپ، 3 رستوران برای صرف وعده های غذایی خوشمزه، تراس پشت بام، باشگاه کودکان رایگان، باشگاه ورزشی و مهمتر از همه نزدیکی این هتل به جاذبه های دیدنی و گردشگری دبی اشاره کرد که تنها با چند دقیقه پیاده روی کوتاه میتوان از آنها دیدن کنید.
آدرس: Plot No. 220 Palm Jumeirah, Dubai United Arab Emirates
هتل 4 ستاره ان‌اچ کالکشن د پالم

هتل 4 ستاره جا اوشن ویو دبی(JA Ocean View Hotel)

این هتل که برنده جایزه است به شما امکانات اقامتی بی‌نظیر نظیر تفریحات و سرگرمی بسیاری را قرار میدهد و از آنجایی که در یکی از محبوب ترین ساحلی های دبی قرار گرفته است، در هر کدام از اقامتگاه های هتل که مستقر باشید منظره زیبای ساحلی را در اختیار خود دارید. که هر یک از آنها مجهز به بالکنی خصوصی بوده.
اقامت ها مناسب برای 2 بزرگسال و 2 کودک بوده و در صورت تمایل میتوانید از اتاق های بزرگتر خانوادگی آن بهره ببرید.
گفتنی است که در این هتل 6 رستوران و بار مختلف قرار داشته که میتوانید جهت صرف وعده های غذایی و نوشیدنی خود از آنها بهره ببرید. همچنین استخر زیبا این هتل مکانی مناسب برای یک آبتنی حسابی به شمار میرود.
آدرس: The Walk Jumeirah Beach Residence, Dubai United Arab Emirates
شماره تماس: ۸۱۰۹۷۱۴۸۱۴۵۵۰۰

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 4 ستاره جا اوشن ویو دبی

هتل 5 ستاره الیت بیبلوس دبی

هتل لوکس 5 ستاره الیت بیبلوس دبی در البرشا دبی قرار گرفته که یکی از مناطق پرتردد شهر دبی محسوب میشود که تنها 6 دقیقه پیاده روی تا مرکز خرید نمادین امارات دارد.
همچنین با 15 دقیقه رانندگی میتوانید خود را به ساحل برسانید. اقامتگاه های این هتل دارای دسته بندی ها مختلف و متنوعی بوده که هر کدام از آنها مجهز به امکانات پیشرفته و استاندارد هستند که میتوانید از بین آنها اقدام به انتخاب کنید.از امکانات این هتل میتوان به سرویس شاتل ثابت جهت جا به جایی شما به هر جایی که میخواهید، سفر های تفریحی بیابانی اشاره کرد.
آدرس: Al Barsha Road Barsha 1, Behind Mall Of The Emirates, Dubai United Arab Emirates

هتل های پنج ستاره همواره در زمره بهترین هتل ها از نظر کیفیت خدمات و امکانات ارائه شده قرار میگیرند که تضمین اقامتی بینظیر و لوکس را به مهمانان خود میدهند؛ در ادامه این مقاله از دبی سلام به معرفی بهترین هتل های 5 ستاره دبی برای ایرانیان پرادخته‌ایم که میتوانید جهت اقامت در آنها اقدام به رزرو هتل 5 ستاره دبی کنید و یا هنگام خرید تور دبی اقامت در یکی از آنها را انتخاب کنید.

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 5 ستاره الیت بیبلوس دبی

هتل 5 ستاره حیات ریجنسی دبی

همچنین که در هتل حیات ریجنسی تنها رستوران بام دبی یعنی الدوار قرار گرفته میتوانید در رستوران میاکو به خوردن غذاهای اصلی ژاپنی مشغول شوید و یا از بین غذاهای بین المللی اقدام به انتخاب کنید.
از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره میتوان به بار ورزشی که امکان تماشای رویدادهای مهم ورزشی را به شما میدهد، سالن کارائوکه، کلوب شبانه با امکانات و نوشیدنی های گسترده که مکانی مناسب برای برگزاری مراسمات و رویدادهای مهم است اشاره کرد.
هتل حیات ریجنسی دبی دارای 421 اقامتگاه به شکل سوئیت با امکانات منحصر به فرد بوده که تجربه اقامتی لذتبخش را در اختیار شما قرار خواهند داد.این هتل 5 ستاره دارای امکانات منحصر به فردی در خود بوده که اول از همه آنها میتوان به محل قرار گیری آن اشاره کرد؛ هتل حیات ریجنسی در منطقه‌ای تاریخی دبی یعنی میراث شهر واقع شده که میتوانید با پیادهروی 5 دقیقه‌ای خود را به مغازه های معروف فروش ادویه، منسوجات و طلاسازی برسانید. از دیگر امکانات آن میتوان به پیست اسکیت روی یخ مختص به هتل و رستوران گردان آن اشاره کرد.
آدرس: Al Khaleej Road Deira, Dubai United Arab Emirates
معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 5 ستاره حیات ریجنسی دبی

هتل 5 ستاره اوکس ابن بطوطه دبی

این هتل 5 ستاره در خود 8 رستوران بین المللی، بار و سالن پذیرایی را جای داده که در آنها میتوانید غذای ملل مختلف همچون عربستا، مدیترانه، چین و هند را امتحان کنید.
از دیگر امکانات این هتل میتوان به استخر شنا پشت بام، خدمات شاتل رایگان در طول اقامت، باشگاه ها پیشرفته، اسپا و باشگاه کودکان اشاره کرهتل اوکس ابن بطوطه دبی جزو 50 هتل مجلل در خاورمیانه بوده و با 396 اقامتگاه سوئیت و اتاق آماده پذیرایی از مهمانان خود است. این هتل 5 ستاره دسترسی خوبی راا به جاذبه های دیدنی دبی در اختیارتان قرار میدهد و تنها 15 دقیقه از متروی دبی و مرکز خرید ابن بطوطه دبی فاصله دارد. با رنت خودرو در دبی نیز میتوانید دسترسی سریع تری را به جاذبه های دیدنی که در نزدیکی این هتل قرار دارند همچون پالم جمیرا، استراحتگاه ها، پارک های دبی و… داشته باشید.د.
آدرس: Garden Cross Road Opposite Ibn Battuta Mall, Dubai 211508 United Arab Emirates
معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 5 ستاره اوکس ابن بطوطه دبی

هتل 5 ستاره موونپیک رزورت آل مرجان آیلند دبی

در 2 کیلومتری ساحل ترتل، جزیره مرجان تفریحی موونپیک در راس الخیمه، هتل پنج ستاره موونپیک رزورت آل مرجان آیلند دبی قرار گرفته که یکی از بهترین هتل های ساحلی در دبی به شمار میرود.
از امکانات این هتل میتوان به میتوان به باغ، پارکینگ خصوصی رایگان، باشگاه مجهز، استخر روباز، شاتل فرودگاه و باشگاه کودکان اشاره کرد.
فاصله جزیره تفریحی موونپیک از ساحل سانتورینی برابر با 2.1 کیلومتر و مرکز خرید احمرا برابر با 8.8 کیلومتر بوده و فرودگاه بین المللی راس الخیمه نیز در فاصله 30 کیلومتر آن میباشد.گفتنی است که زیره مرجان دارای زمین بازی کوکان بوده و همچنین برای صبحانه از صبحانه قاره‌ای، بوفه، آسیایی و یا غذاهای آمریکایی و فرانسویی به انتخاب خودتان انتخاب کنیدو در صورت درخواست نیز میتوانید از گزینه های حلال، وگان و گیاهخواری نیز استفاده کنید.
آدرس: Al Marjan Island Boulevard, Ras Al Khaimah United Arab Emirates

بررسی بهترین هتل های دبی

یکی از بهترین مقاصد تفریحی که میتوانید برای سفر بعدیتان انتخاب کنید قطعا شهر دبی امارت بوده که قصد داریم تا در این مقاله از دبی سلام به بررسی بهترین هتل های دبی برای اقامت در دبی بپردازیم پس برای آشنایی با بهترین هتل های دبی پیشنهاد میکنیم تا انتها این مقاله همراه ما بمانید.

سفر به دبی درست است که ارزان نیست و هزینه های اقامت در آن بالا است اما با این حال طرفداران بسیاری از سرتاسر دنیا و علل خصوص در بین مسافران ایرانی دارد.
جالب است تا بدانید ک در سال 2023 در حدود 300 هزار مسافر ایرانی به قصد تفریح و تجارت به دبی سفر کرده‌اند!
در این مقاله از دبی سلام ما قصد داریم تا شما را با بهترین هتل های دبی برای ایرانیان آشنا کرده و به معرفی هر یک از آنها بپردازیم.

هتل دبی جهت اقامت

به جهت انتخاب هتل مناسب نیز میبایست با ویژگی های هتل ها آشنا بشوید و سپس به انتخاب بهترین مورد متناسب با بودجه و شرایط خود بپردازید؛ از این رو بهتر است تا انتها این مقاله همراه مجله آنلاین گردشگری دبی سلام بمانید.

یکی از مهمترین نکات برای داشتن سفری به یادماندنی و دلچسب انتخاب اقامتگاهی است که قصد اقامت در آن را داریم و میبایست تا قبل از سفر به این موضوع پرداخته شود. انتخاب یک اقامتگاه و هتل مناسب در هزینه های سفر، راحتی و آسایش شما دخیل بوده و تاثیر بالای بر کیفیت سفر شما خواهند داشت. به همین علت نیز بهتر است تا از قبل به انتخاب اقامتگاه و هتل خود بپردازید.
بهترین هتل های سه ستاره دبی برای ایرانیان

همانگونه که میدانید هتل ها در تمام دنیا بر اساس امکانات و خدماتشان در گروه های مختلفی قرار میگیرند، در این مقاله قصد داریم تا نخست شما را با بهترین هتل های سه ستاره دبی آشنا کنیم.

هتل 3 ستاره ایبیس البرشا دبی

ر گرفته است. موقعیت مکانی این هتل به نحوی بوده که دسترسی بسیار خوبی را به تمام جاذبه های اصلی شهر، جاده شیخ زاید و همچنین دسترسی مناسبی را به ایستگاه مترو به مسافران خود میدهد که در صورت تمایل میتوانند با استفاده از مترو خود را به هر نقطه از شهر که خواستند برسانند.
از دیگر امکانات هتل ایبیس البرشا دبی رستوران بین المللی، باشگاه های ورزشی مجهز، استخر و سونا، پیست اسکی و اتاق های بازی دستگاهی و کامپیوتری میباشد.از امکانات این هتل میتوان به WI-FI رایگان آن در طول مدت اقامت اشاره کرد؛ همچنین میتوانید با استفاده از تورهای موجود به گردش در اطراف ابوظبی مشغول شوید یا در سافاری صحرا شرکت کنید. همچنین میتوانید از خدمات حمل و نقل فرودگاهی، خدمات رفت و برگشت و پارکینگ سرپوشیده ارائه شده توسط این هتل نیز استفاده کنید.

هتل و آپارتمان های تو سیزن 4 ستاره دبی

هتل 4 ستاره تو سیزن دبی یکی از بهترین هتل های دبی بوده که مناسب برای مسافرت های کاری و خانوادگی بوده که خیابان شیخ زاید دبی قرار گرفته و دارای مناظر زیبا و نفس گیر از جاذبه های دیدنی و مناظر شگفت انگیز دبی است.
از امکانات این هتل می توانید به آب گرم برنده جایزه، باشگاه کودکان، باشگاه بدنسازی پیشرفته، استخر شنا روباز با نمای برالعرب، رستوران های مجلل و زیبا اشاره کرد.
این هتل مجموعا دارای 1010 واحد اقامتی در دو نوع سوئیت و آپارتمان بوده که سوئیت های آن مناسب اقامت های کوتاه مدت و آپارتمان های آن مناسب افرادی است قصد اقامت طولانی مدت را در دبی دارند.
آدرس: Sheikh Zayed Rd, Dubai United Arab Emirates
معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل و آپارتمان های تو سیزن 4 ستاره دبی

هتل 4 ستاره رادیسون ریزورت راس آل خیمه مرجان آیلند(Radisson Resort Ras Al Khaimah, Marjan Island)

اگر به دنبال اقامت در نزدیکی ساحل دریا هستید و به دنبال بهترین هتل ساحلی در دبی هستید، هتل رادیسون ریزورت راس آل خیمه مرجان آیلند که در 80 متری ساحل سانتورینی قرار گرفته است انتخابی مناسب برای شما خواهد بود، از امکانات این هتل میتوان به پارکینگ خصوصی رایگان که میتوانید در صورت اجاره خودرو در دبی، ماشین خود را در آن قرار دهید، باشگاه کودکان، سرویس غذا و نوشیدنی، رستوران، خدمات سرگرمی و تفریحی شبانه و چشمه آب گرم جوان کننده اشاره کرد.
از آنجایی که این هتل در نزدیکی ساحل است میتوانید از گشت و گذار در ساحل و دیدن مناظر زیبای آبی اطرافتان و تفریحات دریایی استفاده کرده و لذت ببرید.
آدرس: Ug 05e, AC01 Al Hamra Industrial Zone-FZ, 103945 United Arab Emirates
شماره تماس: ۸۱۰۹۷۱۷۲۰۴۹۰۰۰

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 5 ستاره موونپیک رزورت آل مرجان آیلند دبی

هتل 4 ستاره ان‌اچ کالکشن د پالم

تنها با کمی پیاده روی میتوانید از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنید و یا با 9 دقیقه پیاده رو یبه ایستگاه پارک التحاد رفته و با صرف 7 دقیقه میتوانید خود را به ایستگاه مرکز خرید نخیل دبی برسانید.
همچنین که میتوانید هنگام غروب آفتاب این منظره زیبا را در استخر رو به غروب هتل که مجهز به یک بار زیبا است تماشا کنید.از زیباترین هتل های پالم دبی هتل 4 ستاره ان‌اچ کالکشن د پالم بوده که اولین هتل از مجموعه ان‌اچ دبی در پالم وست بیج دبی است که انتخابی مناسب برای کسانی است که به دنبال اقامت در هتل ساحلی در دبی هستید؛ از امکانات این هتل میتوان به دارا بودن 2 کافی شاپ، 3 رستوران برای صرف وعده های غذایی خوشمزه، تراس پشت بام، باشگاه کودکان رایگان، باشگاه ورزشی و مهمتر از همه نزدیکی این هتل به جاذبه های دیدنی و گردشگری دبی اشاره کرد که تنها با چند دقیقه پیاده روی کوتاه میتوان از آنها دیدن کنید.
آدرس: Plot No. 220 Palm Jumeirah, Dubai United Arab Emirates
هتل 4 ستاره ان‌اچ کالکشن د پالم

هتل 4 ستاره جا اوشن ویو دبی(JA Ocean View Hotel)

این هتل که برنده جایزه است به شما امکانات اقامتی بی‌نظیر نظیر تفریحات و سرگرمی بسیاری را قرار میدهد و از آنجایی که در یکی از محبوب ترین ساحلی های دبی قرار گرفته است، در هر کدام از اقامتگاه های هتل که مستقر باشید منظره زیبای ساحلی را در اختیار خود دارید. که هر یک از آنها مجهز به بالکنی خصوصی بوده.
اقامت ها مناسب برای 2 بزرگسال و 2 کودک بوده و در صورت تمایل میتوانید از اتاق های بزرگتر خانوادگی آن بهره ببرید.
گفتنی است که در این هتل 6 رستوران و بار مختلف قرار داشته که میتوانید جهت صرف وعده های غذایی و نوشیدنی خود از آنها بهره ببرید. همچنین استخر زیبا این هتل مکانی مناسب برای یک آبتنی حسابی به شمار میرود.
آدرس: The Walk Jumeirah Beach Residence, Dubai United Arab Emirates
شماره تماس: ۸۱۰۹۷۱۴۸۱۴۵۵۰۰

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 4 ستاره جا اوشن ویو دبی

هتل 5 ستاره الیت بیبلوس دبی

هتل لوکس 5 ستاره الیت بیبلوس دبی در البرشا دبی قرار گرفته که یکی از مناطق پرتردد شهر دبی محسوب میشود که تنها 6 دقیقه پیاده روی تا مرکز خرید نمادین امارات دارد.
همچنین با 15 دقیقه رانندگی میتوانید خود را به ساحل برسانید. اقامتگاه های این هتل دارای دسته بندی ها مختلف و متنوعی بوده که هر کدام از آنها مجهز به امکانات پیشرفته و استاندارد هستند که میتوانید از بین آنها اقدام به انتخاب کنید.از امکانات این هتل میتوان به سرویس شاتل ثابت جهت جا به جایی شما به هر جایی که میخواهید، سفر های تفریحی بیابانی اشاره کرد.
آدرس: Al Barsha Road Barsha 1, Behind Mall Of The Emirates, Dubai United Arab Emirates

هتل های پنج ستاره همواره در زمره بهترین هتل ها از نظر کیفیت خدمات و امکانات ارائه شده قرار میگیرند که تضمین اقامتی بینظیر و لوکس را به مهمانان خود میدهند؛ در ادامه این مقاله از دبی سلام به معرفی بهترین هتل های 5 ستاره دبی برای ایرانیان پرادخته‌ایم که میتوانید جهت اقامت در آنها اقدام به رزرو هتل 5 ستاره دبی کنید و یا هنگام خرید تور دبی اقامت در یکی از آنها را انتخاب کنید.

معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 5 ستاره الیت بیبلوس دبی

هتل 5 ستاره حیات ریجنسی دبی

همچنین که در هتل حیات ریجنسی تنها رستوران بام دبی یعنی الدوار قرار گرفته میتوانید در رستوران میاکو به خوردن غذاهای اصلی ژاپنی مشغول شوید و یا از بین غذاهای بین المللی اقدام به انتخاب کنید.
از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره میتوان به بار ورزشی که امکان تماشای رویدادهای مهم ورزشی را به شما میدهد، سالن کارائوکه، کلوب شبانه با امکانات و نوشیدنی های گسترده که مکانی مناسب برای برگزاری مراسمات و رویدادهای مهم است اشاره کرد.
هتل حیات ریجنسی دبی دارای 421 اقامتگاه به شکل سوئیت با امکانات منحصر به فرد بوده که تجربه اقامتی لذتبخش را در اختیار شما قرار خواهند داد.این هتل 5 ستاره دارای امکانات منحصر به فردی در خود بوده که اول از همه آنها میتوان به محل قرار گیری آن اشاره کرد؛ هتل حیات ریجنسی در منطقه‌ای تاریخی دبی یعنی میراث شهر واقع شده که میتوانید با پیادهروی 5 دقیقه‌ای خود را به مغازه های معروف فروش ادویه، منسوجات و طلاسازی برسانید. از دیگر امکانات آن میتوان به پیست اسکیت روی یخ مختص به هتل و رستوران گردان آن اشاره کرد.
آدرس: Al Khaleej Road Deira, Dubai United Arab Emirates
معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 5 ستاره حیات ریجنسی دبی

هتل 5 ستاره اوکس ابن بطوطه دبی

این هتل 5 ستاره در خود 8 رستوران بین المللی، بار و سالن پذیرایی را جای داده که در آنها میتوانید غذای ملل مختلف همچون عربستا، مدیترانه، چین و هند را امتحان کنید.
از دیگر امکانات این هتل میتوان به استخر شنا پشت بام، خدمات شاتل رایگان در طول اقامت، باشگاه ها پیشرفته، اسپا و باشگاه کودکان اشاره کرهتل اوکس ابن بطوطه دبی جزو 50 هتل مجلل در خاورمیانه بوده و با 396 اقامتگاه سوئیت و اتاق آماده پذیرایی از مهمانان خود است. این هتل 5 ستاره دسترسی خوبی راا به جاذبه های دیدنی دبی در اختیارتان قرار میدهد و تنها 15 دقیقه از متروی دبی و مرکز خرید ابن بطوطه دبی فاصله دارد. با رنت خودرو در دبی نیز میتوانید دسترسی سریع تری را به جاذبه های دیدنی که در نزدیکی این هتل قرار دارند همچون پالم جمیرا، استراحتگاه ها، پارک های دبی و… داشته باشید.د.
آدرس: Garden Cross Road Opposite Ibn Battuta Mall, Dubai 211508 United Arab Emirates
معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 5 ستاره اوکس ابن بطوطه دبی

هتل 5 ستاره موونپیک رزورت آل مرجان آیلند دبی

در 2 کیلومتری ساحل ترتل، جزیره مرجان تفریحی موونپیک در راس الخیمه، هتل پنج ستاره موونپیک رزورت آل مرجان آیلند دبی قرار گرفته که یکی از بهترین هتل های ساحلی در دبی به شمار میرود.
از امکانات این هتل میتوان به میتوان به باغ، پارکینگ خصوصی رایگان، باشگاه مجهز، استخر روباز، شاتل فرودگاه و باشگاه کودکان اشاره کرد.
فاصله جزیره تفریحی موونپیک از ساحل سانتورینی برابر با 2.1 کیلومتر و مرکز خرید احمرا برابر با 8.8 کیلومتر بوده و فرودگاه بین المللی راس الخیمه نیز در فاصله 30 کیلومتر آن میباشد.گفتنی است که زیره مرجان دارای زمین بازی کوکان بوده و همچنین برای صبحانه از صبحانه قاره‌ای، بوفه، آسیایی و یا غذاهای آمریکایی و فرانسویی به انتخاب خودتان انتخاب کنیدو در صورت درخواست نیز میتوانید از گزینه های حلال، وگان و گیاهخواری نیز استفاده کنید.
آدرس: Al Marjan Island Boulevard, Ras Al Khaimah United Arab Emirates

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 221
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 162
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1154
  • بازدید ماه : 385
  • بازدید سال : 2755
  • بازدید کلی : 2755
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی